אזהרה אזהרה אזהרה לא להתקרב לחברת TAQSA MARGA

מאת: מזי, בתאריך: 13.11.2019

אני וחבר יצאנו לקראטרה אוסטרל בטרמפים. החלטנו לשלוח חלק מהציוד שלנו לברילוצ'ה כדי לא להיסחב איתו לאורך כל הדרך. בלוס אנטיגוואס משם שלחנו את התיקים נאמר לנו שיקח בין 15 ל - 20 יום לפחות עד שהתיקים יגיעו ליעד, מכיוון שזו שיא העונה, והם שולחים את התיקים באוטובוסים של הנוסעים. ניסינו לברר כמה פעמים האם זה באמת זמן המינימום, והאם אין סיכוי שהתיקים יגיעו לפני - נאמר לנו שלא. שלחנו את התיקים, ויצאנו לדרך. הגענו לאחר 15 יום בדיוק(!) (רק יום קודם לכן הגענו לברילוצ'ה) לטרמינל האוטובוסים לברר האם התיקים שלנו הגיעו ליעד, נאמר לנו שכן, ושהם הגיעו 5 ימים לאחר השליחה, ולכן עלינו לשלם קנס של 50 פסו ארגנטינאי על כל יום שבו לא לקחנו את התיק. ניסינו להסביר במילים יפות שלא נשלם את הכסף, כי א. לא נאמר לנו שיש קנס כלל. ב. נאמר לנו בברור שהתיקים לא יגיעו לפני הזמן. בסוף לא היה מה לעשות ונכנענו.

תגובה חדשה

לינה בלוס אנטיגואס

Booking.com

טיסות לדרום אמריקה

טיפים נוספים

קרטרה אוסטרל עם רכב שכור

מאת: תומר , בתאריך: 02.11.2019

הקרטרה אוסטרל הוא כביש מפורסם בצ'ילה, שעובר דרך עיירות וכפרים. הנסיעה בקרטרה היא חוויה מטורפת מלאה בנופים מטור...

❤️~המלצה❤️ לוס אנטיגוס los antigous❤️

מאת: ליאת , בתאריך: 23.09.2019

❤️⁩ הוסטל ביתי חמים ונעים. מחיר ללילה שווה את התמורה. סילביה בעלת המקום נחמדה מאוד ועוזרת בהכל. נקי מאוד מאוד,...

😎😁ה כ ל על ק-ר-ט-ר-ה אוסטרל בטרמפים😎😎

מאת: fduardo , בתאריך: 02.04.2019

🌷🌻🚙🚙🚚🚚⛟⛟🚜🚜🚲🚲🚗🚕🚗 יש כמה אופציות לצאת לקרטרה - אני עשיתי בטרמפים. המסלול שלי : (יציאה מדרום ארגנט...

המלצה על הוסטל בלוס אנטיגוס

מאת: יקיר , בתאריך: 17.02.2019

המלצה על הוסטל בלוס אנטיגוס הוסטל " לוס אמיגוס" אחלה הוסטל אווירה ביתית החדרים יקרים אבל אפשרות לקמפינג שזול...

הגעה ללוס אנטיגוס+ מסעדה

מאת: liran , בתאריך: 10.04.2012

נסיעה של 12 שעות באוטובוס מ אל צ×לטן דרך כביש 40. לחברה קוראים צ×לטן טרוולס. נהגים נחמדים. יש מסעדה נחמדה שנ...

El Chalten and the Caratera Austral

מאת: Angela , בתאריך: 13.03.2010

Ido in El Chalten does a very good lecture about the Caratera Austral, and about the Fitz Roy trek. He give...

הקרטרה אוסטראל

מאת: Los Pollitos , בתאריך: 20.12.2009

שלום לכולם, הוסטל חדש בארגנטינה, בכניסה הצפונית לקרטרה אוסטראל מספק את כל המידע, מפות וטיפים על הקרטרה. ניתן ...